آخرین شرایط باشگاه مس سونگون از زبان مدیرعامل/ کافی: از زحمات صانعی تشکر می‌کنم

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان از آخرین شرایط و تغییرات در این باشگاه سخن گفت.

محمدرضا کافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، درباره تحولات رخ داده در راس کادر فنی تیم گفت: در ابتدا باید از زحمات و حسن اخلاق علی صانعی تشکر کنم. او همیشه با اخلاق معلم گونه خود الگویی برای جوانان در فوتسال بوده است. یک مربی بزرگ و با دانش که متاسفانه این بار هم سعادت همکاری با او نصیب‌مان نشد.

کافی درباره تغییرات در راس کادر فنی تیم فوتسال باشگاه اظهار داشت: در ابتدای سال بر اساس سیاست‌های ابلاغی پیشین به باشگاه، مذاکرات موفقی با علی صانعی داشتیم که وی هم قبول زحمت کرد و حتی بر اساس خواست وی فهرست تیم برای حضوری مقتدر در سال جدید در حال تکمیل بود، اما با عنایت به تغییر سیاست و دیدگاه‌ها و تمایل مجموعه استان بر استفاده از ظرفیت مربیان بومی برای حضور در لیگ برتر فوتسال، این مسئله با صانعی مطرح شد و وی هم با بزرگواری پذیرفت و همکاری کوتاه مدت ما به پایان رسید.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان درباره حسین شمس، مدیرفنی باشگاه عنوان کرد: شمس بزرگ فوتسال ایران و نماد تجربه آکادمیک، فنی و بین‌المللی در فوتسال ما است که همواره از تجربیات وی بهره‌مند بوده‌ام. امسال هم او از ابتدا قرار بود همکاری‌‌اش با باشگاه را برای توسعه فنی فوتسال آذربایجان ادامه دهند، اما پس از حضور صانعی، به خواست سرمربی وی پذیرفت تا در مقام مدیرفنی تیم بزرگسالان هم در کنارمان باشد، اما پس از جدایی صانعی، شمس هم اعلام کرد که فعلاً تمایلی به همکاری در تیم بزرگسالان ندارد و ما همچنان از تجربیات وی در بخش‌های دیگری بهره‌مند خواهیم شد.

وی درباره کادرفنی جدید تیم، خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ سیاست جدید به باشگاه برای استفاده ازظرفیت مربی بومی، با راهنمایی مسئولان ورزش استان، گزینه‌هایی به هیات مدیره معرفی شدند و در نهایت پس از مذاکرات با گزینه‌های پیشنهادی اسماعیل تقی‌پور که سابقه قهرمانی در لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را به همراه باشگاه داشت، با نظر هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید تیم برگزیده شد و انشالله از هفته آینده تمرینات تیم به صورت رسمی برای سال جدید آغاز خواهد شد. در کنار بازیکنان جذب شده و حفظ شاکله اصلی تیم با نظر سرمربی جدید چند بازیکن از بازیکنان شناخته شده فوتسال کشور هم به جمع‌مان افزوده می‌شوند و به زودی تیم مس چون همیشه به عنوان مدعی قهرمانی آماده حضور در فصل جدید رقابت‌ها می‌شود. این انتظار تمام هواداران و مردم آذربایجان است و ما هم در مذاکرات با سرمربی جدید به صراحت درباره این خواست هواداران سخن گفته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان درباره فعالیت تیم در دیگر رشته‌ها گفت: پس از قهرمانی در رشته‌های شطرنج و شیرجه فعالیت‌هایمان در این دو رشته را ادامه و توسعه خواهیم داد. تیم تکواندوی مس همچنان در رقابت‌های لیگ حضوری درخشان دارد و امیدواریم شاگردان خانلرخانی به قهرمانی لیگ برتر کشور دست پیدا کنند. در شطرنج هم استاد بزرگ کشورمان، احسان قائم مقامی تیمی جوان و قدرتمند را راهی مسابقات خواهد کرد تا شاهد یک قهرمانی جدید در ورزش باشگاه مس باشیم.

کافی ادامه داد: در هیات مدیره و شورای عالی ورزش صنایع مس با همکاری و مشورت مسئولان ورزش استان بحث گسترش رشته‌های باشگاه در حال بحث و بررسی است که چنانچه هر یک از این رشته‌ها به جمع‌بندی رسید حتماً به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان افزود: ما در راستای مسئولیت اجتماعی برنامه‌های بسیار متنوعی در سال جدید کاری در دستور کار قرار داریم تا بتوانیم به سمت بهره‌مندی عموم مردم از برکات ورزش پیش برویم، برای مثال در هفته گذشته جلسه‌ای با رئیس محترم فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی داشتم که پیرامون راه‌اندازی اولین آکادمی تخصصی بازی‌های بومی محلی کشور با هدف توسعه و گسترش و همچنین تربیت رده سنی نونهالان و نوجوانان در منطقه به تفاهم‌های خوبی رسیدیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه