میز کار رتبه‌بندی معلمان آغاز به کار کرد

«کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: میز کار رتبه‌بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، «کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان» در اطلاعیه شماره یک خود اعلام کرد: به اطلاع جامعه معلمان می‌رساند با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و همچنین پیرو دستور و تأکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی‌سازی قانون رتبه‌بندی معلمان و اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان(ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش‌های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری و با هدف جمع‌آوری و رفع ابهامات و پرسش‌های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه‌بندی معلمان، تدوین راهنماهای لازم، طراحی دوره‌های تربیت ارزیاب  و... برگزار می‌شود.

جلسات‌ میزکار ستادی به طور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست‌ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع‌بندی نهایی ارسال می‌شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه