| مطالبه ایجاد امکان بستن حساب‌ها از طریق اینترنت بانک

مخاطبان آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در پویشی در سامانه «» خواستار ایجاد امکان بستن حساب‌ها از طریق اینترنت بانک شده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، بانکداری نوین از جمله خدماتی است که طی چندسال گذشته در تمامی بانک های کشور فعال شده است. به عبارت دیگر، اینترنت بانک یکی از سیسـتم های بانکداری مدرن است که طی سال های گذشته توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

اینترنت بانک، قابلیت های گوناگونی برای کاربران ایجاد کرده است. این قابلیت ها شامل افتتاح سپرده، انتقال وجه، گزارش واریز و برداشت، مدیریت چک، ثبت مشخصات چک پیش از پرداخت، فهرست چک های واگذار شده به حساب، گزارش دسته چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت کارت، پرداخت قبوض و... است.

اما یکی از قابلیت هایی که هنوز در اینترنت بانک بسیاری از بانک ها هنوز فعال نشده است، به مساله بستن حساب ها از طریق این قابلیت باز می گردد.

مخاطبان آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در سامانه پویشی با عنوان «بستن حسابهای بانکی از طریق اینترنت بانک فراهم شود» خواستار ایجاد این امکان در اینترنت بانک، بانک های مختلف شده اند. در متن این پویش آمده است: «در راستای شفافیت و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی و اوج‌گیری دوباره کرونا؛ از مسئولین محترم تقاضا داریم به تمام بانکهای دولتی و خصوصی دستور دهند قابلیت بستن حسابهای بانکی مازاد را به صورت غیر حضوری از طریق اینترنت بانک و... فراهم کنند. شواهد نشان می‌دهد به عنوان مثال بانک ملت چنین قابلیتی دارد. ولی متاسفانه بانکهایی مثل بانک ملی و... قابلیت بستن حسابهای مازاد به صورت غیر حضوری را هنوز برای مشتریان خود فراهم نکرده‌اند».

بنابراین گزارش، آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه