اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان/ جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

‌تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد از ساعت 16 تا 24 امروز و فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

مهدی مخبر در‌ گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در 5 جاده تهران-شمال/ بارش پراکنده‌ در برخی از محورهای مازندران

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال ‌تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت‌ نشان می‌دهد.

‌وی‌ درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ بیان کرد:‌ در حال حاضر بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان مازندران داریم و و ‌در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

*‌ 3 جاده پرتردد کشور ‌در شبانه‌روز گذشته

مخبر اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌‌‌کرج-قزوین با 155 هزار تردد، آزادراه‌ ‌کرج-تهران‌ با 140 هزار تردد‌ و آزادراه ‌‌تهران-کرج با 138 هزار تردد، ثبت شد.

*‌‌ ثبت بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات 19 تا 20 

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از‌ رصد‌‌ تعداد‌‌‌‌‌‌ 2456 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 5.5 درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 10.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

انسدا‌د جاده تهران-امام‌زاده داود و ‌محور جوزم-دهج‌ در استان کرمان

وی درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

مخبر ادامه داد: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر‌‌‌‌‌، جاده تهران-امام زاده داود و ‌محور جوزم-دهج‌ در استان کرمان به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

* محدودیت‌ ترافیکی محورهای پرتردد تا سه‌شنبه ‌18 مرداد 1401

‌تردد موتور‌سیکلت تا ساعت 06:00 روز سه‌شنبه‌ 18 مرداد در محورهای کندوان، ‌هراز‌، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 امروز و فردا از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 24:00 روز دوشنبه 17 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است.

‌تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت‌ 06:00 تا 24:00 امروز و فردا در محور هراز ممنوع ‌است.

در محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر‌ تردد همه تریلرها غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 دوشنبه 17 مرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر‌ و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روز دوشنبه پیش‌ِ رو ‌ممنوع است.

در محور سلفچگان - قم (باند رفت به سمت قم)‌ تردد همه تریلرها و کامیون‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 15:00 تا 24:00 روز دوشنبه 17 مرداد ‌ممنوع است مسیر جایگزین آزادراه تهران - ساوه است

در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس‌ تردد‌ تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روز‌ دوشنبه پیشِ رو در این محور ‌ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه