«روضه در صحرا» در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود

اجتماع عزاداران حسینی(روضه در صحرا) هم زمان با تاسوعا و عاشورای امام حسین(ع) در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه شهری آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، روضه در صحرا با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان و با نوای حاج امیر عباسی، حاج حسین خلجی و کربلایی جواد حقیقت از ساعت 15 روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و با همراهی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، از امام باقر(ع) نقل است در روز عاشورا اگر کسی نتواند به زیارت امام حسین(ع) برود، به صحرا رفته و اشاره به سمت کربلا کند و سلام دهد، ثواب آن همانند ثواب زیارت امام حسین(ع) است.
حجت الاسلام پناهیان نیز با اشاره به برگزاری این مراسم در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) گفت: ما ثواب گریه‌هایمان را به شما شهدا هدیه می‌کنیم. شما هم امروز دست ما را بگیرید و پیام ما را به محضر اباالفضل العباس ببرید. ما آمدیم برای شما روضه بخوانیم. 

گفتنی است به دلیل اجتماع چشمگیر عزاداران حسینی در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) و ویژه برنامه روضه در صحرا، این سازمان به منظور خدمات رسانی به زائرین و عزاداران حسینی(ع) ضمن دایر کردن ایستگاه‌های صلواتی و اجرای برنامه‌های متعدد عزاداری، برای سهولت در رفت و آمد عزادران، استقرار ۲۰ دستگاه ون جهت انتقال آسان و رایگان شهروندان به قطعات شهدا از محل متروی حرم امام(ره) و استقرار خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه