وزیر اطلاعات: ملّت‌ بزرگ ‌ایران ‌اسلامی‌ نشان دادند که بهترین پیروان مکتب‌ عاشورا هستند

وزیر اطلاعات اعلام کرد: ملّت‌ بزرگ ‌ایران ‌اسلامی‌ نشان دادند که بهترین پیروان مکتب‌ عظیم عاشورا هستند.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی اعلام کرد: ملّت‌ بزرگ ‌ایران ‌اسلامی‌ نشان دادند که بهترین پیروان مکتب‌ عاشورا هستند.

متن کامل پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

فرا رسیدن عاشورای سرور و سالار شهیدان و آزادگان‌ جهان، حضرت امام حسین (علیه‌السلام) و یاران با وفایش را به تمامی رهروان آن امام شهید و عطشان و عزاداران ‌با اخلاص‌ آن‌ حضرت ‌تسلیت می‌گویم.

حضرت سیدالشهدا (ع) می‌فرمایند: "هیهات که ما ذلّت و خواری را بپذیریم. خداوند ذلّت را بر ما، پیامبر و مؤمنین روا نداشته است." 
پیام خون شهدای والامقام کربلا، پشت پا زدن به تمامی وسوسه‌های خناسان و اطاعت بی‌چون و چرا از امام و مقتدای خویش تا تقدیم جان می‌باشد.

عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت‌ بزرگ ‌ایران ‌اسلامی‌ نشان دادند که بهترین پیروان این‌ مکتب‌ عظیم هستند. 

خمینی کبیر (ره) رهرو راستین و سلاله پاک امام حسین (ع) بود که با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و همت بلند ملّت حسینی، انقلابی را به‌وجود آورد که مشخصه‌ بزرگ آن پرچم سرخ‌رنگ حسین ابن علی (ع)، همانا احیای سنت ناب و درک صحیح اسلام پیامبر اعظم (ص) است که از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و همه‌ی ملّت‌های زجر کشیده، چشم‌بدان دوخته‌اند.

امروز نیز این آرمان حسینی را رهبر فرزانه‌، حضرت ‌آیت‌الله‌ العظمی ‌امام‌ خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با قوت پیش می‌برد و ملّت قهرمان و انقلابی ایران، ولایت‌مدارانه و با درک شرایط زمان همانند اصحاب بزرگ امام حسین (ع)، رهبر و فرمانده عزیزشان را حمایت و پیروی می‌کنند تا جبهه‌ مقاومت و جبهه‌ انقلاب اسلامی در این برهه‌، بیش از پیش متحد و با اقتدار مقابل‌ جبهه‌ استعمار جهانی بایستند و ان‌شاءالله، به ظهور مولا و مقتدا و امام عصر و صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) که صاحب عزای این ایام است، برسد و خداوند تبارک و تعالی برای شفای دل تمامی عزاداران در فرج مبارکش تعجیل نماید.

تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده ‌و امروز نیز، شاهد جنگ ‌تمام‌‌عیار جبهه ‌استکبار با جبهه‌ مقاومت ‌و انقلاب ‌اسلامی‌ هستیم که ان‌شاءالله، با افول‌ کامل ‌رژیم‌‌ نامشروع ‌و آدمکش‌ صهیونیستی‌ و اضمحلال آمریکای‌ جنایتکار پرونده‌ ‌نکبت‌بار یزیدیان به‌طور کامل بسته خواهد شد و به برکت این سوگواری‌های خالصانه و فراگیر، هر روز شاهد پیشرفت و پیروزی ملّت عزیز ایران در تمامی صحنه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و دفاعی خواهیم بود.

عزاداری‌های ‌شما قبول‌ درگاه‌ حق‌ و التماس‌ دعا

 سیّد اسماعیل خطیب

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه