نگرانی تل‌آویو درباره جنگ غزه؛ رئیس «شین‌بت» توقف حملات را خواستار شد

رئیس سازمان جاسوسی «شین بت» در نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از ارتکاب اشتباه، خواستار پایان حمله به نوار غزه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، «رونن بار» رئیس «شین بت» در نشست امنیتی کابینه این رژیم بر ضرورت پایان عملیات نظامی علیه غزه از بیم اشتباهاتی که ممکن است تل‌آویو را درگیر یک عملیات نظامی گسترده و ناخواسته کند، تأکید کرد.

وب‌سایت «واللا» به نقل از دو وزیر که در این نشست شرکت کرده بودند، مدعی شد که رونن بار گفته، این عملیات به اهداف خود از جمله جدایی میان حماس و جهاد اسلامی –بنا به ادعای وی- رسیده است.

 در ادامه این گزارش آمده، به صورت کلی مقامات ارشد صهیونیست معتقدند که عملیات باید متوقف شود اما شرایط هنوز فراهم نشده است.

امروز «نیتزان هورویتز» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی نیز خواستار توقف عملیات نظامی علیه غزه شد.  

رژیم صهیونیستی از جمعه (۱۴ مرداد) عملیاتی را تحت عنوان «سپیده‌دم» علیه نوار غزه آغاز کرد و جهاد اسلامی فلسطین نام عملیات خود در واکنش به این حمله صهیونیستی را «وحده الساحات» (وحدت میادین) اعلام کرد.

شمار شهدای غزه به ۳۴ نفر و شمار مجروحان به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است. در بین شهدا نام دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی هم دیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه