فصلنامه علمی، تخصصی مدیریت جهادی منتشر شد

شماره 15 و 16 «فصلنامه مدیریت جهادی» مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با موضوع «تربیت جهادی و پرونده ویژه مکتب حاج قاسم» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، شماره ۱۵ و ۱۶ «فصلنامه مدیریت جهادی» مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با موضوع «تربیت جهادی و پرونده ویژه مکتب حاج قاسم» منتشر شد. در این فصلنامه، نقاط آغازین تربیت فرد و جامعه جهادی واکاوی شده و در نسبت با شخیصت شهید سلیمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این شماره از فصلنامه به موضوع «تربیت جهادی» پرداخته شده و از رهگذر تربیت جهادی پاسخ به این سؤال دنبال شده است که چگونه یک فرد و جامعه، «جهادی» رشد خواهند کرد؟ طبیعتاً یافته‌های این شماره از فصلنامه به‌عنوان نقطه‌های آغاز در تربیت انسان و جامعه‌ مجاهد، فتح باب مناسبی به‌منظور غور در ابعاد تربیت جهادی خواهد بود.

بخش نخست فصلنامه به موضوعات عمومی تربیت جهادی اختصاص داشته و در قسمت پرونده ویژه، سیره حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان «قله تربیت جهادی تراز انقلاب اسلامی» مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این فصلنامه علاوه بر یادداشت‌هایی به زبان ساده در موضوعات مختلفِ تربیت جهادی، حاوی دو مصاحبه اختصاصی با اساتید حوزه علمیه می‌باشد. حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین قاسمیان و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین قنبریان دو تن از اساتیدی هستند که در این شماره، نظراتشان در موضوع تربیت جهادی دنبال شده است.

یکی از ویژگی‌های این شماره از فصلنامه برخلاف شماره‌های پیشین، آن است که تلاش شده است با توجه به موضوع تربیت جهادی، مطالب با بیانی روان‌تر و عامه‌پسندتر نگارش شود و از این بستر، گستره بزرگتری از مخاطبین را در بربگیرد.

به‌منظور ثبت سفارش و تهیه نسخه فیزیکی این شماره از فصلنامه علمی-تخصصی مدیریت جهادی و بهره‌مندی از تخفیف ویژه ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی، می‌توانید از طریق سایت rushda.ir اقدام کنید.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه