احداث شهرک جدید سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به انعقاد تفاهمی‌ با آستان مطهر امام خمینی(ره)، از تخصیص یک قطعه زمین 50 هکتاری و ساخت شهرک سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، پیمان جبلی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی(ره) و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در کنار فرصت فراهم شده برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان و آستان امام(ره) منعقد شد، گفت: حاصل ماه‌ها پیگیری ما، فراهم‌شدن ساخت یک شهرک سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب، در قطعه زمینی به مساحت 50 هکتار است که توسط آستان امام در اختیار رسانه ملی قرارمی‌گیرد و امیدواریم احداث آن در آینده نزدیک آغاز شود.

وی افزود: این همان نیاز قدیمی‌برنامه‌سازان، اعم از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های تلویزیون و سینماست که شهرکی با ویژگی‌های دهه 50 و 60 برای ساخت مجموعه‌هایی در آن بازه زمانی در اختیار داشته باشند که با استقبال آستان امام روبه‌رو شد و این اتفاق مبارک با همدلی و هم‌افزایی دو مجموعه در مسیر تحقق قرار گرفت. این تفاهم به ساخت هرچه‌بهتر مجموعه‌های نمایشی که در آینده و در این شهرک تولید می‌شوند، کمک خواهد کرد.

جبلی ادامه داد: همچنین توافق شد برای فراهم کردن امکان پوشش بهتر، باکیفیت و سریع‌تر رویدادهایی که در طول سال در حرم امام برگزار می‌شود، یک مجموعه مجهز رسانه‌ای ایجاد کنیم تا در مواقع لازم پوشش رسانه‌ای کامل و خوبی داشته باشیم. شبکه تهران نیز با تجهیز این مرکز، امکان بهتری برای پوشش برنامه‌ها و رویدادها در هم‌جواری با حرم مطهر پیدا می‌کند.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به پرسشی پیرامون نقش رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس گفت: هنر بزرگ امام راحل به‌میدان‌آوردن و درمیدان‌نگه‌داشتن مردم در صحنه‌های انقلاب و همراه‌کردن عنصر جمهوریت با اسلامیت بود. آنچه برای بقای نظام اهمیت دارد، این است که این آموزه، منش و سیره امام پابرجا بماند.

وی افزود: انقلاب، این میراث به‌یادگارمانده از امام(ره)، با حضور مردم شکل گرفت و آینده نظام منوط به حضور بابرکت مردم است. وظیفه ما نیز پررنگ‌کردن زمینه حضور مردم  در صحنه انتخابات است و در این مسیر از همه توانمندی و اختیاراتی که داریم، استفاده می‌کنیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه