زیرگذر شورا در منطقه ۱۵ به بهره‌برداری رسید

شهردار منطقه ۱۵ از بهره برداری زیرگذر شورا خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه و ایجاد دسترسی‌های ورودی و خروجی بزرگراه شهید نجفی رستگار، محله رضویه و مشیریه از بن بست خارج شد.

به گزارش گروه شهری آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، محمد شیری با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه ضمن کاهش ترافیک سنگین محور، در رفع آسیب‌های عبور و مرور ناحیه چهار تاثیر گذار خواهد بود، گفت: این دسترسی‌ها در بزرگراه شهید نجفی رستگار با هدف رفع مشکل ساکنین و بازگشایی گره ترافیکی احداث شده است.

به گفته وی؛ به همین سبب در فاز نخست پروژه یک رمپ (مسیر ورودی) از بزرگراه شهید نجفی رستگار به خیابان شورا در محله رضویه به طول ۳۵۰ متر و یک لوپ (مسیر خروجی) محله رضویه از خیابان شورا به شرق بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول ۳۰۰ متر ساخته شد.

شیری اضافه کرد: در فاز دوم نیز مسیر ورودی جدید از بزرگراه شهید نجفی رستگار به محله رضویه، جاده به طول ۲۴۰ متر در عرض ۴ متر بهسازی شده و آسفالت و جدول آن نیز تکمیل شده است. 

شهردار منطقه گفت: با احداث این مسیرهای دسترسی، سفر اهالی محل حداقل ۲۰ دقیقه کاهش خواهد داشت و ضمن ایجاد دسترسی محله رضویه به بزرگراه شهید نجفی رستگار و بزرگراه امام رضا(ع) علاوه بر کاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه