این اتوبوس های نو خراب از آب در آمدند!

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حمایت از تولید داخل در دستور کار است،گفت: باید خودروسازان هم محصول با کیفیت تولید کنند، در حال حاضر اتوبوس های نو خراب شده اند.

پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص نحوه قرارداد شهرداری با خودروسازان داخلی و گلایه مندی آنها، گفت: در شهرداری معاملات به صورت نقدی و غیرنقدی صورت می گیرد و چیز تازه ای نیست و خودروسازان می توانند قبول کنند تا نکنند؛اجباری نیست.

وی با بیان اینکه در همه پروژه ها از این روش استفاده می شود، گفت: حجم  پروژه ها در شهرداری بالاست و کارها به صورت نقدی و غیرنقدی پیش می رود و  اگر ملکی به خودروساز معرفی می شود، آنها می توانند بررسی کنند و در صورتی که مورد تاییدشان نباشد، قبول نکند. 

سروری گفت: ما هنوز هم  اعلام می کنیم که تمایل شهرداری و شورا به این است که از تولیدات داخل حمایت کنند ولی نباید عده ای  سو استفاده کنند و  مردم در سرما و گرما به علت خرابی اتوبوس معطل بماند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: اتوبوس نو پروتکل پذیرفته شده ای دارد و  تا مدت ها  باید بار شهر را بردارد نه اینکه نیامده خراب شوند و به پارکینگ بروند.  رئیس اتوبوسرانی گفته که  150 اتوبوس نو خراب شده و به پارکینگ رفته است.

وی با بیان اینکه ما از کل ظرفیت اتوبوس کشور در صورتی که  استاندارد باشد استفاده می کنیم؛ گفت:  هر کارخانه ای که  بچرخد، شغل ایجاد می شود اما باید خودرو استاندارد باشد و ما به دلیل اینکه  فاصله بین تولید و تقاضا زیاد است از واردات هم استفاده می کنیم اما از تولیدات با کیفیت داخل هم استفاده می کنیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه