حمله موشکی حزب‌الله به تجمع نظامیان اسرائیلی

حزب‌الله لبنان صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ فوریه اعلام کرد که تجمع نظامیان اسرائیلی در قلعه هونین را مورد هدف حملات موشکی خود قرار داده و موجب تلفات مستقیم در صفوف دشمن شده است.

گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از نیروهای مقاومت دلیر و شریف آنان، ساعت ۰۷:۴۵ صبح امروز تجمع نظامیان اسرائیلی در قلعه هونین را هدف موشک‌های خود قرار داده و باعث ایجاد تلفات مستقیم در صفوف دشمن شده‌اند»، این بیانیه حزب‌الله از حملات موشکی امروز است.

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که ۱۳۰ روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

ارتش اسرائیل در روز صد و دوازدهم جنگ علیه غزه و تداوم درگیری‌ها در مرزهای شمال اراضی اشغالی، اعلام کرده بود که «تعداد افسران و سربازان مجروح ما از ابتدای جنگ ۷ اکتبر به ۲۷۴۸ نفر و از آغاز حمله زمینی به ۱۲۵۸ نفر افزایش یافت»؛ با تداوم حملات پراکنده حزب‌الله به پایگاه‌ها و تجمعات نظامی اشغالگران، تلفات اسرائیل بیشتر شده است.

این حمله پس از آن صورت گرفت که حزب‌الله لبنان سحرگاه امروز اعلام کرد که در پی حمله رژیم اشغالگر به شهر طلوسه واقع در جنوب لبنان ۳ تن از اعضای این جنبش به شهادت رسیده‌اند. حسین جمیل حاریصی متولد سال ۱۹۹۴، حسن احمد ترمس متولد سال ۱۹۸۸ و احمد حسین ترمس متولد سال ۱۹۹۱ سه شهید حملات امروز هستند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه