تجهیزات جاسوسی اسرائیل، دومین هدف حملات امروز حزب‌الله

حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه ۱۳ فوریه و پس از حمله موشکی به تجمع نظامیان اسرائیلی اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی این رژیم در پایگاه حدب یارین واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن‌ها، ساعت ۹:۳۰ صبح امروز تجهیزات جاسوسی پایگاه حدب یارین را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و مستقیماً به اهداف ضربه زدند»، این بیانیه حزب‌الله از دومین حمله امروزش به اهداف اسرائیلی بود.

به دنبال به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های اشغالی، خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان نیز در گزارشی اعلام کرد که حملاتی موشکی از لبنان به سمت اهدافی در اصبع الجلیل صورت گرفته است.

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که ۱۳۰ روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

به دنبال جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۲۸۴۷۳ نفر رسیده و ۶۸۱۴۶ تن دیگر هم مجروح شده‌اند. تل‌آویو با رد هر پیشنهادی برای توافق آتش‌بس، جنگ را تا رفح، جنوبی‌ترین نقطه غزه گسترش داده و حزب‌الله نیز تاکید کرده که حملاتش را تا توقف این جنایات در مرزهای شمالی ادامه خواهد داد.

قبل از این عملیات، حزب‌الله اعلام کرد که تجمع نظامیان اسرائیلی در قلعه هونین را مورد هدف حملات موشکی خود قرار داده و موجب تلفات مستقیم در صفوف دشمن شده است.

حملات امروز پس از آن صورت گرفت که حزب‌الله لبنان سحرگاه امروز اعلام کرد که در پی حمله رژیم اشغالگر به شهر طلوسه واقع در جنوب لبنان ۳ تن از اعضای این جنبش به شهادت رسیده‌اند. حسین جمیل حاریصی متولد سال ۱۹۹۴، حسن احمد ترمس متولد سال ۱۹۸۸ و احمد حسین ترمس متولد سال ۱۹۹۱ سه شهید حملات امروز هستند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه