شمار شهدای غزه به ۲۸۴۷۳ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین امروز سه‌شنبه ۱۳ فوریه اعلام کرد که در پی تداوم جنایات ارتش اشغالگر شمار شهدای غزه به ۲۸۴۷۳ نفر رسیده و ۶۸۱۴۶ تن دیگر هم مجروح شده‌اند.

گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ «در حملات ۲۴ ساعت گذشته اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه ۱۳۳ فلسطینی شهید و ۱۶۲ نفر هم زخمی شدند»، این بخش دیگری از گزارش امروز وزارت بهداشت فلسطین است.

با گذشت ۱۳۰ روز از حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین از روزهای گذشته اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر به صورت مداوم بیمارستان‌های امل و ناصر در خان‌یونس [از معدود بیمارستان‌های باقی‌مانده غزه] را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای قرار می‌دهند.

هلال احمر فلسطین هم با انتشار بیانیه‌هایی تاکید کرد که رژیم اشغالگر همچنان از ورود سوخت برای ادامه کار ژنراتورهای بیمارستان أمل جلوگیری می‌کند؛ در حالی که بیمارستان ناصر نیز با کمبود اکسیژن مواجه است و تداوم حملات این دو مرکز پزشکی را با خطر خروج از خدمت مواجه کرده‌اند.

در حالی که ۴ ماه از جنگ ارتش اشغالگران علیه نوار غزه می‌گذرد، با دستور نخست‌وزیر رژیم تل‌آویو بنیامین نتانیاهو این جنگ به منطقه آواره‌نشین رفح در جنوبی‌ترین نقطه غزه کشیده شد و تا صبح امروز مناطق شرقی رفح را ۴ بار بمباران کرد.

نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیلی صبح امروز مجدداً محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند. در این بیمارستان صدها مجروح و هزاران آواره فلسطینی حضور دارند؛ در حالی که وزارت بهداشت غزه تاکید کرده هنوز نزدیک به ۷۰۰۰ نفر مفقود و زیر آوار هستند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه