راه اندازی پویش «رای تو، آینده من» در مدارس استان قم

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از راه اندازی پویش «رای تو آینده من» در مدارس ابتدایی استان خبرداد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، علیرضا رحیمی ظهر امروز در همایش مبلغان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های دارالشفاء برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای حضور دانش آموزان در انتخابات درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم دانش آموزان را برای گزارش نویسی پای صندوق‌های رای بیاوریم، مطرح کرد: در این راستا برای مدارس ابتدایی پویش رای تو آینده من را راه‌اندازی کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه همچنین جلساتی را با حضور اساتید شاخص برای اولیای دانش آموزان مدنظر داریم، عنوان کرد: از روحانیون طرح امین درخواست داریم که زمانی را برای گفت‌وگو با دبیران و معلمان با موضوع انتخابات اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی حضور حداکثری در انتخابات است، خاطرنشان کرد: عدم حضور در انتخابات به هیچ وجه مورد قبول و پذیرش نیست.

رحیمی با بیان اینکه آسیب‌شناسی دانش آموزان به صورت مدرسه به مدرسه انجام شده است، تصریح کرد: تمام این آسیب‌ها جمع بندی شده و مدارس نیز با وضعیت‌های قرمز، زرد، سبز و سفید تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه و آموزش و پرورش تکلیفی جز همراهی و همکاری با یکدیگر ندارند، یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است که حضور مبلغان طرح امین در مدارس تسهیل شود.

پایان پیام/78048

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه