درویش: انتخاب اعضای جدید هیات مدیره در دستور جلسه مجمع پرسپولیس نیامده بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب اعضای جدید هیات مدیره در دستور جلسه مجمع امروز باشگاه نیامده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، رضا درویش در نشست خبری پس از برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در ابتدا اعیاد شعبانیه را خدمت تمام عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم به حق موالید این ماه روزگاری خوش، شاداب و همراه با تندرستی بسیار را شاهد باشیم. هم وطنان ما نیز در آستانه  عید سفره‌ای پررزق  داشته باشند. 

وی افزود: صورت جلسه مجمع سالانه رسیدگی به صورت‌های مالی باشگاه بود. باید به نزدیک به 18 -17 بند از صورت‌های مالی که برای سال 84 به بعد است رسیدگی می‌شد.  نقطه نظرات خوبی داشتیم. وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی نیز همکاری خوبی جهت رفع موانع با ما داشتند. ان‌شا‌ءالله در صورت‌های مالی بعدی، دست کم نیمی از این بندها مرتفع شده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه به جز اضافه شدن 2 عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس، ظاهرا اصلی‌ترین بحث این جلسه رسیدگی به صورت‌های مالی باشگاه بوده است، عنوان کرد: اصلا دستور جلسه صورت مالی بود. البته سازمان خصوصی‌سازی ایراد گرفت که اضافه شدن 2 عضو جدید به هیات مدیره، در دستور جلسه نیست و به همین دلیل قرار شد با رفع موانع، بتوانند این 2 عضو را ثبت کنند. البته وزارت ورزش مقصر نیست زیرا دستور مجمع برای 3 هفته قبل بود که تاریخ مجمع مشخص شد. در آن تاریخ خبیری و حدادی استعفا نکرده بودند.

درویش تصریح کرد: پس از استعفای این 2 نفر از هیات مدیره، انتخاب اعضای جدید در دستور صورت جلسه مجمع نیامده بود. ظاهرا حسین شهریاری، رئیس و سایر اعضای هیات مدیره با استعفای حدادی موافقت نکرده بودند اما این نظر به وزارت ورزش منعکس نشد. به همین دلیل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد با توجه به نبود انتخاب اعضای جدید برای هیات مدیره، برای اضافه شدن این افراد باید مجمع فوق‌العاده دیگری تشکیل شود.

* نزدیک 500 میلیارد از بدهی‌های گذشته را پرداخت کرده‌ام

وی اضافه کرد: از دیرباز مشکلات و انباشت بدهی‌ها در پرسپولیس وجود داشته که البته سعی می‌کنیم در هر فصل تعدادی از این بدهی‌ها را از سرفصل‌ها بیرون بیاوریم. از روزی که به باشگاه آمدم، نزدیک به 500 میلیارد تومان بدهی‌های گذشته را پرداخت کرده‌ و خیلی از پرونده‌ها را کم کردم. در حال حاضر نزدیک به 50-40 پرونده مفتوح یا در حال رسیدگی در شعب مختلف داریم. برای بیشتر از 30-20 پرونده موفق شدیم رای را به سود باشگاه بگیریم.

* 70 میلیاردی که به رادو دادیم گره‌های زیادی از پرسپولیس باز می‌کرد

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: رسیدگی به این پرونده‌ها خیلی کار سختی است. همیت تمام تیم‌ها به ویژه باشگاه‌های صنعتی این است که برای پیشبرد اهداف خود برنامه‌ریزی کنند اما علاقه مندان به پرسپولیس بدانند یک میلیون و 50 هزار یورو از پولی که ربطی به دوره مدیریت من نداشت، جهت پرونده رادوشوویچ پرداخت کردم. امروز این مبلغ 70 میلیارد تومان می‌شود. این پول چه گره‌هایی می‌توانست از کار پرسپولیس باز کند؟ متاسفانه جدا از پولی که پرداخت کردم، باید 10-15 میلیارد تومان هم مفاصا حساب مالیاتی بگیرم و به فیفا بفرستم تا پنجره ما را باز کند.

* به خاطر بدهی 7 میلیاردی به یک نفر حکم 151 میلیاردی علیه پرسپولیس صادر شده است

درویش تصریح کرد: هوادار اگر مطالبه‌گر است باید دنبال این باشد چرا پرسپولیس این پول‌ها را می‌دهد؟ اگر این مبلغ را به رادو نمی‌دادیم، امروز باشگاه به تیم بدهکار نبود و همه بازیکنان و مربیان، درصدهای خود را گرفته بودند. ضمن اینکه با این پول می‌توانستم بازیکنی در حد کیفیت اروپا بیاورم. 15-10 روز قبل یک حکمی برای ما آمد که 5-4 سال قبل مدیری از یک نفر 7 میلیارد گرفته اما پس از چند وقت به او گفته نمی‌توانیم با هم قرارداد ببندیم. پرداخت پول طرف را هم امروز و فردا کرده‌اند.

وی افزود: شاید گفتن این حرف راحت باشد اما آن فرد برای طلبش 151 میلیارد تومان حکم گرفته است. باشگاه چگونه این پول را بدهد؟ هوادار دغدغه‌مند است و تیم را دوست دارد. عواطف و احساسات داشتنش خیلی خوب است اما مطالبه‌گری یعنی این که بگویند چه کسی این بار را روی سر پرسپولیس ریخته که 151 میلیارد تومان باید جریمه بدهد؟

ادامه دارد...

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه