معاون رئیس‌جمهور: دولت با جدیت پای نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ایستاده است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بابیان این‌که در دهه فجر در سراسر کشور به همت مدیران پروژه‌های مختلفی افتتاح شد، گفت: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام موضوعی بود که دولت با جدیت پای آن ایستاد و این تلاش و مداومت امروز خود را نشان داده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، محسن منصوری، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح هم‌زمان ۸ هزار طرح کسب‌وکار خرد، کوچک و متوسط در قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نزدیک به ۸ هزار طرح کسب‌وکار با تلاش و حمایت همکاران ما در صندوق کارآفرینی امید کشور  افتتاح شد.

وی بابیان این‌که در دهه فجر در سراسر کشور به همت مدیران پروژه‌های مختلفی افتتاح شد، گفت: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام موضوعی بود که دولت با جدیت پای آن ایستاد و این تلاش و مداومت امروز خود را نشان داده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به وجود منابع مالی سرگردان در کشور گفت: دولت در تلاش است این سرمایه‌های سرگردان را به سمت تولید سوق دهد تا به‌وسیله آن واحدهای تولیدی را توانمند سازیم.

وی کار صندوق کارآفرینی امید را کاری ارزشمند دانست و گفت: این صندوق در راستای ایجاد عدالت برنامه‌های خود را هدف‌گذاری کرده و با تلاش و دقت به دنبال رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی است، از طرفی دیگر توجه به مناطق کم برخوردار و سرمایه‌های معطل‌مانده مردم از ویژگی‌های دیگری است این صندوق دارد.

منصوری خاطرنشان کرد: امروز در سراسر دنیا ثابت‌شده که حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خرد و کوچک از راهکارهای مهم رشد اقتصاد و تولید در کشور است، واحدهایی که با تسهیلات کمتر، خروجی بیشتر و بهتری دارند.

وی رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم را از مهم‌ترین آثار این برنامه‌ها دانست و گفت: این کار موجب می‌شود بسیاری از معضلات اجتماعی برطرف شود، برای مثال اگر فردی اشتغال پایدار داشته باشد و بتواند هزینه‌های زندگی خویش را تأمین کند هرگز دچار انحراف نمی‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: صندوق کارآفرینی امید ظرفیت‌های مهم و مؤثری در کشور دارد و یک صندوق حمایتی است، متأسفانه گاهی اوقات در برخی استان‌ها ظرفیت‌های این صندوق مغفول می‌ماند و توجه جدی به آن نمی‌شود.

وی پرداخت تسهیلات با کمترین ضمانت‌ و تعهدات برای تولیدکنندگان را از ویژگی‌های این صندوق برشمرد و گفت: دولت به دنبال تقویت صندوق ‌کارآفرینی در کشور است و تولیدکنندگان توجه داشته باشند به هر میزان که منابع به این صندوق بیاورند ما ۲ برابر به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان ساخت: از استانداران کشور انتظار داریم از این صندوق پشتیبانی کرده و از آن حمایت کنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه