۱۴۵۳ پرونده تعزیراتی در یک ماه گذشته البرز تشکیل شد

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی بر بازار شب عید از نیمه اسفندماه خبر داد و گفت: در راستای کنترل و نظارت بر قیمت ها در ایام پایانی سال در یک ماه گذشته هزار و ۴۵۳ پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده است.

سعید نورالهی، معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در کرج، با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم در خرید کالاهای مختلف از جمله پوشاک، آجیل، خشکبار و غیره، گفت: طبق معمول هرساله  طرح ویژه نظارتی نوروز ۱۴۰۱ را در دستور کار داریم که از ۱۴ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر تنظیم بازار وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی است، گفت: تعزیرات حکومتی از ۱۵ بهمن ماه به استقبال اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز رفته است و در طول یک ماه گذشته هزار و ۴۵۳  فقره پرونده به تعزیرات حکومتی البرز وارد شده که به صورت خارج از نوبت رسیدگی شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: روزانه ۴ اکیپ مشترک نظارتی متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، با همراهی بازرسان سایر سازمان‌ها از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و اتاق اصناف در مرکز استان کنترل و نظارت بازار در مرکز استان را بر عهده دارند و ۲ اکیپ نظارتی نیز روزانه در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید  بر لزوم مشارکت مردم در کنترل و تنظیم بازار، گفت: با توجه به اینکه نیروی انسانی لازم برای مهار تخلفات در بازار را نداریم، از مردم تقاضا داریم در نظارت و کنترل بازار به مجموعه دولت کمک کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن گویا  ۱۲۴ سازمان صمت یا سامانه اینترنتی ۱۳۵.ir تماس بگیرید و موارد تخلف را اطلاع رسانی کنید. به محض دریافت پیام بازرسان ما در محل حضور پیدا می‌کنند و برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه